Waardepropositie Supercharger

supercharge page

De waardepropositie is het hart van je business model. Het moet daarom passend zijn met datgene wat je klanten nodig hebben, dwars zit, of opgelost willen hebben. Hoe kan je op een systematische wijze die uitmuntende waardepropositie ontwerpen, testen en verbeteren – voordat je je product of dienst in de markt zet?

Op basis van beproefde modellen hebben we een simpele, gestructureerde en praktische werkwijze voor bedrijven ontwikkeld waarbij we samen bouwen aan waardeproposities voor nieuwe producten of diensten die resultaat opleveren. En teleurstellingen na een tegenvallende launch helpt voorkomen.

In een overzichtelijk tijdsbestek van drie weken gaan we uitvinden wat je propositie is, en waarom: welke activiteiten van je klant ga je eenvoudiger maken, welke problemen ga je oplossen, en wat wint de klant ermee. Om daarna deze ideeën en aannames te testen en te challengen bij (toekomstige) klanten. Deze inzichten zullen leiden tot een aanscherping en herontwerp van je initiële waardepropositie, en de kansen op een succesvolle marktintroductie aanmerkelijk vergroten.

Onze werkwijze is daarbij gebaseerd op de methodologie van de Value Proposition Canvas van Alex Osterwalder. Zie ook BusinessModelGeneration.com voor meer achtergrondinformatie.

Supercharge je waardepropositie! Bel Patrick Giese en hij licht het graag toe.