Slimmer concurreren

Het doel van marketing is niets meer of minder dan het realiseren van de ondernemingsdoelstellingen door verkoop van goederen en/of diensten aan klanten. Om zorg te dragen dat de onderneming ook op lange termijn bestaansrecht heeft, dient waarde gecreëerd te worden. Waarde voor zowel de onderneming als voor de klant. Het resultaat van een onderneming wordt gevormd door samenvoeging van alle inspanning.

De professoren Rudy Moenaert en Henry Robben hebben op basis van wetenschappelijk onderzoek over de afgelopen 10 jaar een business roadmap ontwikkeld en bij meer dan 100 bedrijven toegepast.

Op basis van dit onderzoek is in samenwerking met Robben & Moenaert een verkorte versie van het onderzoek ontwikkeld waarmee bedrijven eenvoudig en snel een indruk kunnen krijgen van de sales en marketing performance van hun onderneming ten opzichte van andere bedrijven. Escultor Marketing Consultancy is één van de geselecteerde partners die deze unieke tool kan aanbieden.

Via deze site kunnen verantwoordelijken voor marketing strategie bij ondernemingen met meer dan 100 medewerkers een unieke en persoonlijke link naar de online vragenlijst aanvragen. Een gratis digitaal rapport geeft vervolgens inzicht in de marketing performance van de onderneming. Uniek, eenvoudig en uitstekend onderbouwd vanuit de jarenlange wetenschappelijke ervaring van deze top marketingprofessoren!

Tags: ,

Nog geen reacties.

Geef een reactie